Ваше запитання до нас

CAPTCHA
(0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса
 
+38 (0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса

Лінія консультацій

Центр супроводу групи компаній "Арт Софт" забезпечує підтримку своїх клієнтів - користувачів програмного забезпечення BAS, а також іншіх облікових систем.

Лінія консультацій Центра супроводу групи компаній "Арт Софт" може стати Вашим надійним помічником і партнером, здатним екстрено вирішити виникаючі питання при роботі з обліковими системами в частині ведення бухгалтерського та податкового обліку. Підтримка користувачів надається в рамках Пакетів регулярного супроводу.

Консультанти мають досвід роботи бухгалтерами в різних галузях промисловості, в торгівлі, на різних ділянках обліку. Тому наші консультанти як ніхто розуміють наскільки складно, виконуючи поточну роботу, розбиратися в нюансах роботи з обліковими системами.

Ви можете отримати оперативну допомогу, використовуючи найбільш зручний для Вас спосіб звернення:

За даними телефонними номерами ви можете отримати необхідну Вам інформацію або консультацію, вибравши в голосовому меню один з наступних пунктів:

1 - лінія консультації;

2 - FREDO, M.E.Doc, електронний цифровий підпис;

3 - антивірусні програми, Microsoft, MD Office;

0 - для зв'язку з оператором.


Для використання голосового меню, ваш телефон повинен бути переведений в режим тонового набору, або дочекайтеся відповіді оператора.

Звернення на електронну пошту:

Отримати консультацію, або оформити заявку можна з 09:00 до 17:00 у робочі дні. Заявки, що надійшли до електронної скриньки після 17:00 або у неробочий час, обробляються у наступний робочий день.

При зверненні на лінію консультацій (по телефону або електронною поштою) необхідно:



Питання, які потребують детального дослідження, повідомлення про виявлені помилки, а також запити на отримання оновлень до програмних продуктів приймаються по електронній пошті.

При описі проблеми рекомендується:

Тривалість консультації по телефону становить не більше 15 хв. Далі фахівець лінії консультацій пропонує оформити Завдання відповідного фахівця.

Дане обмеження - вимушений захід, для того щоб все Клієнти мали рівну можливість додзвонитися і отримати відповідь на своє питання.

Відповідаючи на виниклі питання, фахівець лінії консультацій може відтворити ситуацію, що виникла на своєму комп'ютері. Він дає рекомендації відразу ж або після збору необхідної інформації, повідомивши термін вирішення проблеми і спосіб отримання відповіді (по телефону, по електронній пошті).

Зверніть увагу: Лінія консультацій надає послуги тільки по типових конфігурацій і лише за останні релізів типових рішень. Якщо Ваша конфігурація перестала бути типовий внаслідок модифікацій, і за даними доопрацюванням потрібна підтримка, або вам потрібна додаткова допомога в розширенні функціоналу, фахівець лінії консультацій пропонує оформити Завдання відповідного фахівця.